چرا بعضی افراد بیشتر سرما می‌خورند و یازود به زود بیمار می‌شوند؟
چون مقاوت بدن آنها در برابر عوامل بیماری زا کم است.

جواب سوال صفحه ۹۸ علوم ششم ابتدایی

,