چرا بعضی افراد بیشتر سرما میخورند و یازود به زود بیمار میشوند؟
چون مقاوت بدن آنها در برابر عوامل بیماری زا کم است.
جواب سوال صفحه ۹۸ علوم ششم ابتدایی
چرا بعضی افراد بیشتر سرما میخورند و یازود به زود بیمار میشوند؟
چون مقاوت بدن آنها در برابر عوامل بیماری زا کم است.
جواب سوال صفحه ۹۸ علوم ششم ابتدایی