جواب صفحه ۶۷ نگارش ششم
۲ برداشت خود را از »چو خواهی که نامت بود جاودان مکن نام نیک بزرگان نهان« در یک بند بنویسید.
اگر انسان بخواهد نام نیک و یاد ا, در ذهن همه بماند، باید در طول زندگی اش از بزرگان یاد کند و به آنها احترام بگذارد. اگر انسانی به چشم حقارت یا توهینی یا بی توجهی به انسان های بزرگ نگاه کند، بی شک نزد مردم اعتباری نخواهد داشت و پس از مرگش از او به نیکی یاد نمی کنند.
درس یازدهم