جواب ایستگاه فکر صفحه ۲۶ هدیه ها چهارم

توجّه به تفاوت‌های نماز فُرادیٰ (نمازی که هر فرد به تنهایی می‌خواند) و نماز جماعت، جاهای خالی را کامل کنید.

🔸 نیت میکنم نماز ظهر را برای خشنودی خدا میخوانم
🔸 بعد از نیت تکبیر می‌گویم
🔸 در رکعت اول سوره‌ ی حمد و توحید را می‌خوانم
🔸 سپس به رکوع می‌ روم. بعد می‌ایستم و سپس دو بار به سجده می‌روم.
🔸 بعد می‌ایستم و رکعت دوم را مانند رکعت اول می‌خوانم.
🔸 بعد دست‌هایم را برای قنوت به سوی آسمان بلند می‌کنم
🔸بعد از رکوع و دو سجده، تشهد می‌خوانم.
🔸 در رکعت سوم و چهارم ذکر تسبیحات اربعه را می‌خوانم
🔸 و در پایان پس از دو سجدهیِ رکعت چهارم، تشهد و سالم نماز را میخوانم. 

جواب صفحه ۲۷ هدیه ها چهارم

🔸 نیت می‌ کنیم نماز ظهر را برای خشنودی خدا به جماعت می‌ خوانیم.
🔸 بعد از تکبیر امام جماعت تکبیر می‌ گوییم.
🔸 در رکعت اول امام جماعت سوره‌ ی حمد و توحید را می‌خواند ولی ما آنها فقط گوش میدهیم.
🔸 بعد از امام جماعت به رکوع میرویم و سپس ۲ بار سجده میکنیم. 
🔸 بعد می‌ایستیم و رکعت دوم را مانند رکعت اول می‌خوانیم.
🔸 بعد دست‌هایمان را برای قنوت به سوی آسمان بلند می‌کنیم.
🔸 بعد از رکوع و دو سجده، تشهد را میخوانیم. 
🔸 در رکعت سوم و چهارم ذکر تسبیحات اربعه را می‌خوانیم.
🔸 در پایان پس از رکوع و دو سجده در رکعت چهارم، تشهد و سالم نماز را میخوانیم. 

,