جواب سوال 2 انس با قرآن در خانه صفحه ۲۱ قرآن ششم
۲- با کسانی که از دیگران عیبجویی میکنند و به آنها لقب ناپسند میدهند، خوب است چگونه رفتار کنیم؟
با رعایت ادب و احترام طوری که به شخصیت فرد خطا کار لطمه ای وارد نشود و خیلی دوستانه و در یک گوشه اشتباه او را به وی تذکر می دهیم و از او می خواهیم که آن اشتباه را دیگر انجام ندهد.