جواب گفتوگو صفحه ۱۶ علوم پنجم
در گروه خود، یکی از دخالتهای انسان در طبیعت را انتخاب کنید و دربارهی مفید یا مضر بودن آن گفتوگو کنید. نتیجهی این گفتوگو را به کلاس گزارش دهید.
قطع تعدادی از درختان جنگل به منظور احداث جاده؛ این عمل از نظر ملاحظات زیست محیطی مضر است و باعث از بین رفتن درختان و محیط زندگی جانوران آن منطقه میشود اما به لحاظ ایجاد راه و مسیر رفت آمد انسانها و برآوردن نیازهای افراد در آن جا تردد دارند، مفید میباشد.